Vozilo je namenjeno za posredovanje ob raznih tehničnih intervencijah, za dvigovanje raznih tovorov (npr. dvig in odvoz vozila), za dostop in delo na višini s košaro (npr. prekrivanje odkritih streh). Takšna vozila postajajo vse bolj pogosta tudi med gasilci.
Gasilska oznaka vozila | GTV |
Opis vozila | gasilsko tovorno vozilo |
Proizvajalec | DAF |
Država proizvajalca | Nizozemska |
Model vozila | FAR CF 85 |
Dvižna roka | Palfinger PK 29002 E + FlyJib PJ060A |
Način upravljanja roke | daljinsko |
Leto izdelave vozila | 2009 |
Leto obnove | 2020 |
Leto pridobitve | 2020 |
Motor - prostornina | 12.902 ccm3 |
Motor - moč | 300kW (410 KM) |
Menjalnik | avtomatski |
Pogon |
6x2 redukcija prestavnih razmerij |
Sedeži |
1+1 |
Masa vozila | 15.090 kg |
Največja dovoljena masa | 26.500 kg |
Največja teža vlečenega vozila | 40.000 kg |
Največja obremenitev prve osi | 7.500 kg |
Največja obremenitev druge osi | 11.500 kg |
Največja obremenitev tretje osi | 7.500 kg |
Doseg dvižne roke | 2m - 16,7 m - 23,7 m |
Nosilnost dvižne roke | 6.700 kg - 1.160 kg - 960 kg |
Drugo |
vitel na roki 2,5 t (45 m jeklene vrvi). |
Manjše poveljniško vozilo je gasilsko vozilo, s pomočjo katerega vodja oz. vodstvo intervencije vodi taktične enote. Manjše gasilsko poveljniško vozilo je namenjeno predvsem prevozu šoferja in ima prostor še za 4 sopotnike. Uporablja se ga kot osnovno ali pomožno prevozno sredstvo za samostojno hitro vožnjo do mesta požara, za vodenje gasilske enote med vožnjo (vodenje gasilskega vlaka) in za izvidovanje stopnje razvitosti požara. To terensko vozilo ima pogon na vsa kolesa.
Gasilska oznaka |
PV-1 (manjše poveljniško vozilo) |
Proizvajalec in model |
Isuzu D Max 3.0 TDI (Tajska) |
Leto izdelave |
2008 |
Vrsta in oblika vozila |
pickup (podaljšana kabina + keson) |
Sedeži |
1+4 |
Hitrost |
175 km/h |
Pnevmatike |
235 / 85 / R16 |
Prostornina |
2.999 ccm (Euro 4) |
Moč |
120 kW (163 KM) / 3600 o/min |
Cilindri |
4 (linijsko) |
Gorivo |
diesel |
Rezevoar |
76 L |
Menjalnik |
avtomatski |
4x4, redukcija prestavnih razmerij |
tovarniška teža vozila |
1.970 kg |
gasilskega vozila z opremo |
2.505 kg |
največja dovoljena masa |
2.950 kg |
NDM + priklopnik |
5.950 kg |
največja obremenitev prve osi |
1.300 kg |
največja obremenitev druge osi |
1.870 kg |
Dolžina |
5.035 mm |
Širina |
1.800 mm |
Višina |
1.735 mm |
med osna razdalja |
3.050 mm |
Izdelovalec |
Avtocenter Žunkovič, Miklavž pri Mariboru |
Pridobitev |
maj 2017 |
Vitel |
spredaj fiksno vgrajeni, Runva EXW 9500 (4,5 t) |
Vsebina predelav |
barvanje, nadgradnja keson, izvlečni pladenj, odbijač |
Prikolica za gasilsko reševalni čoln je priklopno vozilo. Uporablja se ob reševalnih intervencijah, gašenju požarov in tehničnih intervencijah na ali ob vodi.
Prikolica z jezom za zajezitev nevarnih snovi na vodi je priklopno vozilo. Uporablja se ob nesrečah - razlitju nevarnih snovi v vodo. Prikolica je last JZGRD Nova Gorica, in je od sredine oktobra 2017 v upravljanju PGD Kanal.
Gasilska cisterna za gozdne požare se uporablja za gašenje in reševanje ob požarih. Vozilo ima vgrajeno gasilsko normalnotlačno in visokotlačno črpalko, s pogonom prek avtomobilskega motorja in opremljeno z gasilsko opremo in trdno vgrajenim rezervoarjem s 5000 litri vode, z vgrajenim metalcem vode. Posadka vozila je 1 + 6 (zmanjšani oddelek). V podaljšani kabini so vgrajeni izolirni dihalni aparati z rezervnimi jeklenkami. Vgrajena dva navijalna bobna s cevjo in turbo ročnikom omogoča izvedbo hitrega napada. Vozilo ima pogon na vsa kolesa.
Gasilska oznaka |
GCGP-1 (manjša gasilska cisterna za gozdne požare) |
Proizvajalec |
MAN TGM 18.340 4x4 BB (Nemčija) |
Leto izdelave |
2012 |
Kabina |
dvojna kabina DK, 4 vrata, sedalna klop za 4 ljudi |
Sedeži |
1+6 (3 spredaj, 4 zadaj) |
Hitrost |
110 km/h |
Pnevmatike |
295/80 R 22,5 |
Prostornina |
6.871 ccm (Euro 5) |
Moč |
250 kW (340 KM) |
Cilindri |
6 – linijsko postavljeni |
Gorivo |
diesel |
Rezevoar |
prirejen, 200 L |
Menjalnik |
ročni 8-stopenjski + R, cele prestave, ročica za prestavo v višje prestave |
4x4, redukcija prestavnih razmerij, blokada diferencialov |
tovarniška teža vozila |
6.515 kg |
gasilskega vozila z opremo |
13.955 kg |
največja dovoljena masa |
18.000 kg |
NDM + priklopnik |
33.000 kg |
največja obremenitev prve osi |
7.100 kg |
največja obremenitev druge osi |
11.500 kg |
Dolžina |
7.500 mm (z vitlom) |
Širina |
2.492 mm (brez ogledal) |
Višina |
3.200 mm (vrh nadgradnje) |
Višina s topom |
3.550 mm (stalno pritrjen top) |
med osna razdalja |
3.900 mm |
previs |
1.983 mm |
Proizvajalec in model |
Iveco Magirus MPH 230 |
Vrsta |
dvostopenjska centrifugalna gnana preko odgona |
Zmogljivost |
FPN 10-3000, FPH 40-400 |
Izdelovalec |
Euro GV, Ilirska Bistrica |
Prostornina cisterne za vodo |
5000 L |
Pridobitev |
avgust 2013 (za 150-letnico gasilstva v Kanalu) |
Priklopi |
avtomatski odklop zraka in napajanja |
Vitel |
spredaj fiksno vgrajeni, Warn M15000 (6,8 t) |
Vsebina predelav |
podaljšana kabina, nadgradnja, oprema |
Manjše poveljniško vozilo je gasilsko vozilo, s pomočjo katerega vodja oz. vodstvo intervencije vodi taktične enote. Manjše gasilsko poveljniško vozilo je namenjeno predvsem prevozu šoferja in ima prostor še za 4 oz. 6 sopotnikov. Uporablja se ga kot osnovno ali pomožno prevozno sredstvo za samostojno hitro vožnjo do mesta požara, za vodenje gasilske enote med vožnjo (vodenje gasilskega vlaka) in za izvidovanje stopnje razvitosti požara. To terensko vozilo ima pogon na vsa kolesa.
Gasilska oznaka vozila | PV-1 |
Opis vozila | manjše poveljniško vozilo |
Proizvajalec | Toyota |
Model | LandCruiser |
Leto izdelave | 1998 |
Leto nadgradnje | / |
Motor - prostornina | 4.164 ccm3 |
Motor - moč | 150 kW (180 KM) |
Sedeži | 1+4 (+2 zložljiva v zadnji kabini) |
Masa vozila | 2.570 kg |
Največja dovoljena masa | 3.260 kg |
Oprema |
1x vitel 1x oprema za dimniške požare 4x gasilni aparati na prah 1x vrv delovna |